Niemal każda głównonurtowa marka projektancka jest własnością żydów. Muszą być naprawdę nieźli w tworzeniu ubrań! A zaraz… oni w zasadzie ich nie tworzą, ale mają gojowskich niewolników pracujących dla nich.
Spójrzmy na to, jak naprawdę zupełna jest ich dominacja w tym przemyśle.
„Żydzi grali rolę w każdej dziedzinie
amerykańskiego przemysłu modowego od XIX wieku, kiedy fala europejskich
żydów zrobiła fortuny otwierając oddziały sklepów w największych
amerykańskich miastach - od Filene w Bostonie do Goldwater w Arizonie. W
roku 1853 żyd urodzony w Niemczech - Levi Strauss założył pierwszą
fabrykę do produkcji niebieskiego jeansu; imigranci ze sztetli [z
jidysz: sztetl –
małe miasteczka z dużą żydowską populacją w centralnej i wschodniej
Europie - tłum.] zakładali sklepy szycia na miarę, takie jak J. Press dla
studenckiej Ivy League, kapitanów przemysłu i Kennedy’ch.” Źródło
„Już w 1885, zaznacza Kotkin, „…żydzi, głównie z Niemiec, posiadali 97% wszystkich fabryk odzieżowych. Do wczesnych lat dwudziestego stulecia żydowska dominacja w ‚gałgańskim handlu’ (w Ameryce) była niemalże zupełna, z żydami księgującymi pomiędzy 50 a 80 procent wszystkich krośniarzy, kuśnierzy, szwaczy i krawców w kraju”. Do roku 1915 „przemysł odzieżowy” był trzecim największym przemysłem Ameryki, tylko za stalowym i paliwowym. „Żydzi w znacznej mierze stworzyli amerykański przemysł produkcji odzieży, zastępując ubrania robione w domach i tworzone przez szwaczy”.
Spójrzmy teraz, jak żydzi użyli swojej dominacji w przemyśle modowym do seksualizowania i wykorzystywania dzieci.
W 1995 roku inny żydowski potentat
ubraniowy, Calvin Klein, który przez lata miał poważne problemy z
kokainą i metakwalonem, został potępiony przez gamę grup opieki
rodzicielskiej i socjalnej za reklamowanie kampanii przedstawiającej
obrazki żydowskiego fotografa Stephena Meisela. Nieletni modele,
zaznacza Giroux, byli fotografowani „w różnych stadiach rozebrania,
upozowani do oferowania zarówno seksualnych przyjemności, jak i fantazji
na temat ich seksualnej dostępności… Wściekli krytycy… nazwali obrazki
dwuznacznymi i wyuzdanymi i potępili Calvina Kleina za używanie dzieci
jako seksualny towar. Inni krytycy zaliczyli reklamy do dziecięcej
pornografii”.
To był stary motyw Kleina. Wcześniej dwuznaczne reklamy z nieletnią Brooke Shields zgromadziły potępienie od różnych grup, włączając feministyczną grupę o nazwie Kobiety przeciwko pornografii. (Głównym partnerem Kleina w jego początkowych latach był żydowski przedsiębiorca Barry Schwartz. Innym żydowskim kolegą, opisanym jako „mentor” Kleina, był Nicholas de Gunzburg, redaktor działu „futro i tkaniny” magazynu Vogue).
Problem ten nie ogranicza się tylko do Calvina Kleina, ale jest rozpowszechniony w całym tym przemyśle.
Mamy tego wspaniałego żyda Dova Charneya
(obrazek powyżej), któremu możemy dziękować za całą seksualizację
młodych białych dziewczynek przez reklamy i katalogi American Apparel!
Charney był pozwany za seksualne prześladowanie i gwałt na byłych
modelkach, z których jedną było dziecko.
Ci chorzy zboczeńcy myślą, że małe dziewczynki powinny być modelami dla biustonoszy i majtek. Ten obrazek
w szczególności zebrał krytykę ze względu na swoją pornograficzną
naturę i wskazanie na to, że modelką była dziewczynka w wieku szkolnym.
Nie jest to zaskakujące, że pochodzi od dwóch żydowskich degeneratów, jak
Dov Charney i Terri Richardson.
Nie tylko są oni wybranymi do kierowania
przemysłem modowym, ale także stoją za błyskotliwymi zabawkami, jak
lalki Baby Bratz od MGA Entertainment, prowadzonej przez żyda Isaaca
Lariana.
Sklep Tesco w posiadaniu żyda Jacka
Cohena ostatnio został zmuszony do zdjęcia ze sprzedaży bardzo
nieodpowiedniej zabawki, która sprzedawana była dzieciom. Był to zestaw
do treningu tańca na rurze, wraz z własnym drążkiem do striptizu. Pewnie
do trzymania tych dzieci w dobrej kondycji.
Mamy ponadto żydówkę Roth Handler,
której powinniśmy dziękować za stworzenie Barbie, która daje dzieciom
nierealistyczny pogląd na to, jak powinno wyglądać zdrowe ciało.
Jesteśmy teraz obdarowani pojawieniem się „międzyrasowej relacji Barbie”
i „CEO Barbie”. Muszą wytrenować te siksy [ang.: shiksa - nie-żydowska
dziewczyna lub kobieta - tłum.] w młodym wieku.
I, oczywiście, niemal każda większa firma kosmetyczna od włosów i skóry jest w posiadaniu żydów. Tutaj jest lista marek i produktów w posiadaniu żydowskim i zachęcam do ich bojkotu już teraz.
I na tym nie koniec, ludzie. Żydzi
wykorzystywali dzieci w Hollywood, odkąd tylko powstało. Gdziekolwiek
mamy do czynienia z przemysłem „muzycznym”, filmowym, drukowanych
reklam, telewizyjnych show czy magazynów, żydzi mają swoje macki
owinięte wokół wszystkich naszych dzieci.
Musimy usunąć ich kajdany i uwolnić się z ich duszącego uścisku. Pora usunąć pasożyta. Pora wrócić do zdrowia.
Źródło: http://renegadetribune.com/who-is-behind-the-sexualization-of-our-children-nsfw/
Tłum. Work Buy Consume Die
Za: http://wolna-polska.pl/wiadomosci/kto-stoi-za-seksualizacja-naszych-dzieci-2015-12