Od niemal wieku, zdominowany przez Żydów
przemysł filmowy Hollywood i duże media w widoczny sposób wpływają na
chrześcijańską Amerykę poza biblijnymi moralnością i wartościami.
Jednak w buncie hippisów w początku lat
sześćdziesiątych, żydowskie media znalazły możliwości, aby przyspieszyć
upadek moralny Ameryki. Zachęcając do narkotyków i pornografii
przekonały Amerykę, że „wolna miłość” i wspólne życie poza małżeństwem
są społecznie akceptowalne. Z zadziwiającą szybkością film, telewizja i
media drukowane pomogły stworzyć pokolenie seksualnych libertynów. Pod
koniec lat sześćdziesiątych, przyspieszyło to przejście ewolucji
seksualnej do następnego etapu, homoseksualizmu.
Teraz, ponad 40 lat później, nawet
homoseksualizm stracił swoją atrakcyjność dla wielu dzieci i wnuków
pokolenia hippisów. Pedofilia (seks z młodymi chłopcami i dziewczętami
oraz pornografia dziecięca) jest jest najnowszą podziemną obsesją
przechodzącą przez Amerykę i świat.
Jesienią ubiegłego roku, zwracałem uwagę
narodu na siłę lobby pedofilów w Kongresie; senator Edward Kennedy,
długo wspierany przez homoseksualistów by poparł federalną ustawę
anty-nienawiści, zdradził ich sprzyjając wyraźnie silniejszym i bardziej
korzystnym pedofilom.
Zgniłe korzenie
Na jakich moralnych podstawach opierają
się Żydzi w mediach, by mogli świadomie rozpalić i rozniecić płomienie
seksualnego inferno, który nadal pustoszy nasze kiedyś chrześcijańskie
społeczeństwo?
Praktycznie wszyscy potentaci medialni,
który założyli Hollywood i trzy wielkie sieci telewizyjne byli
imigrantami lub ich dziećmi, głównie z ortodoksyjnych wspólnot
żydowskich w Europie Wschodniej.
Pod koniec XIX wieku, większość
europejskich Żydów była ludźmi księgi. Ale ich księgą nie była Biblia.
Był to Talmud babiloński. Do dziś Talmud pozostaje najwyższym moralnym,
etycznym i prawnym autorytetem judaizmu.
Czy Talmud dzieli podstawy zdrowej
wartości moralnych z chrześcijaństwem? Raczej nie. Zamiast tego, Talmud
jest marnym podłożem systemu religijnego, który odszedł daleko; jest to
ten kod faryzejskiej niewiary, co Chrystus opisał jako „pełny wszelkiego
plugastwa” (Mt 23,27). Szokująco, najbardziej szanowana instytucja
judaizmu rzeczywiście popiera takie grzechy jak kłamstwo, łamanie
przysięgi, jak i morderstwo pośrednie. I nawet sankcjonuje jeden z
największych grzechów ze wszystkich: molestowanie dzieci.
Trzyletnie panny młode
Kiedy Chrystus oskarżył faryzeuszy, że są
duchowymi dziećmi szatana, w pełni zdawał sobie sprawę do czego byli
zdolni. Żyjący w II wieku Symeon ben Yohai, jeden z największych rabinów
judaizmu i twórca kabały, usankcjonował pedofilie – pozwalając na
molestowanie dziewczynek nawet w wieku poniżej trzech lat! Ogłosił, że
„neoficie, który jest w wieku poniżej 3 lat i 1 dzień wolno poślubić
kapłana.” Późniejsi rabini odnoszą się do zatwierdzenia pedofilii ben
Yohai jako „halakah” lub obowiązujące prawo żydowskie. Czy współcześni
Żydzi wyparli się ben Yohai, adwokata gwałtów na dzieciach? Raczej nie.
Dzisiaj w rodzinnym mieście ben Yohai – Meron, Izrael, dziesiątki
tysięcy ortodoksyjnych i ultra-ortodoksyjnych Żydów zbierają się
corocznie na dni i noce, by śpiewać i tańczyć ku czci jego pamięci.
Talmud obfituje w odniesienia do
pedofilii. Zajmują one znaczną część traktatów Kethuboth i Yebamoth i są
entuzjastycznie popierane przez definitywne opracowania prawne Talmudu,
Traktat Sanhedryn.
Faryzeusze popierali seks z dziećmi
Rabini z Talmudu są znani z prawnych
kruczków i wykrętnych debat. Ale mają rzadkie porozumienie o ich prawie
do molestowania 3- letnich dziewcząt. W przeciwieństwie do wielu gorąco
dyskutowanych kwestii, rzadko występuje sprzeciw wobec dominującej
opinii (wyrażonej w wielu jasnych fragmentach), że pedofilia jest nie
tylko normalna, ale również zgodna z pismami! To tak, jakby rabini
znaleźli egzaltowaną prawdę, której majestat ucisza debatę.
Ponieważ autorytety talmudyczne, którym
jest tak znane sankcjonowanie pedofilii, i ponieważ pedofilia jako
„halakah” jest tak wyraźnie podkreślana, nawet tłumacze wydania Soncino
Talmudu (1936) nie odważyli się wstawić przypisu sugerującego
najmniejszą krytykę. Dodali tylko komentarz: „Małżeństwo, oczywiście,
wtedy było zawierane w znacznie młodszym wieku niż teraz.”
W rzeczywistości, przypis 5 do Sanhedryn
60b odrzuca prawo rabina talmudycznego nie zgadzania się z poparciem
pedofilii przez ben Yohai: „Jak mogą [rabini], w przeciwieństwie do
opinii Simeona ben Yohai, który ma wsparcie w pismach, zakazywać
małżeństwo z małymi neofitami?”
Z Babilonu
To w Babilonie po wygnaniu za rządów
Nabuchodonozora w 597 pne, główni mędrcy judaizmu prawdopodobnie zaczęli
oddawać się pedofilii. Babilon był zdumiewająco niemoralną stolicą
starożytnego świata. Przez 1600 lat kwitła w niej największa na świecie
populacja Żydów.
Jako przykład ich zła, kapłani babilońscy
mówili, że obowiązek religijny mężczyzny obejmował regularny seks z
prostytutkami świątyni. Powszechnie tolerowano bestialstwo. Więc
Babilończyków nie interesowało, czy rabin żenił się z 3-letnią
dziewczynką.
Ale po wygnaniu Żydów w XI wieku AD,
najczęściej na zachodnie ziemie chrześcijańskie, gojowska tolerancja
żydowskiej pedofilii nagle się zakończyła.
Nadal trwa szokująca sprzeczność: jeśli
Żydzi chcą czcić transcendentną mądrość i moralne wskazówki faryzeuszy i
ich Talmud, muszą akceptować prawo ich największych starożytnych
mędrców do naruszania dzieci. Do tej pory żaden synod judaizmu nie
odrzucił swoich nikczemnych praktyk.
Seks z „nieletnim” dozwolony
Co dokładnie mówili ci mędrcy?
Faryzeusze uzasadniali gwałt na dziecku,
tłumacząc, że 9-letni chłopiec nie był „mężczyzną.” W ten sposób
zwalniali go z Prawa Mojżeszowego: „Nie będziesz leżał z mężczyzna jak
się leży z kobietą; jest to obrzydliwość” (Kpł 18:22) Jeden fragment
Talmudu zezwala kobiecie, która molestowała młodego syna ożenić się z
arcykapłanem. Stwierdza: „Wszyscy zgadzają się, że kontakt z chłopcem w
wieku 9 lat i 1 dnia jest prawdziwym związkiem, podczas gdy dla osoby w
wieku poniżej 8 lat nie jest.” Ponieważ chłopiec w wieku 9 lat jest
niedojrzały płciowo, nie może „przerzucać winy” moralnie i prawnie na
aktywnego sprawcę,.
Kobieta może molestować chłopca bez
stawiania pytania o moralność: ” … obcowanie z małym chłopcem, nie jest
traktowane jako akt seksualny.” Talmud mówi też, „chłopiec w wieku 9 lat
i 1 dnia, który zamieszkuje z żoną swego zmarłego brata nabywa ją (jako
żonę).” Talmud wyraźnie uczy, że kobieta ma prawo poślubić i mieć seks z
9-letnim chłopcem.
Seks w wieku 3 lat i 1 dnia
W przeciwieństwie do dictum Symeona ben
Yohai, że seks z dziewczynką jest dozwolony w wieku poniżej 3 lat,
ogólne nauczanie Talmudu jest takie, że rabin musi poczekać 1 dzień po
trzecich urodzinach. Można ją wziąć do małżeństwa po prostu poprzez
gwałt.
Rabin Joseph powiedział: Chodźcie i
słuchajcie! Dziewczynę w wieku 3 lat i 1 dzień można zdobyć do
małżeństwa przez spółkowanie, i jeśli brat jej zmarłego męża żyje z nią,
staje się jego.(Sanh. 55b)
Dziewczyna w wieku 3 lat i 1 dzień może być poślubionej przez wspólne pożycie. (Yeb. 57b)
Dziewczyna w wieku 3 lat i 1 dzień może
zostać nabyta do małżeństwa przez współżycie, i jeśli brat jej zmarłego
męża żyje z nią, staje się jego. (Sanh. 69a, 69b, Yeb. 60b)
Nauczano: Rabin Symeon b. Yohai
stwierdził: neofitce, która jest w wieku poniżej 3 lat i 1 dzień wolno
poślubić kapłana, gdyż jest powiedziane, że wszystkie kobiety dzieci,
które nie poznały mężczyzny przez leżenie z nim, utrzymują się przy
życiu, i Fineasz (który był kapłanem, przypis mówi) na pewno był z nimi.
(Yeb. 60b)
[Talmud mówi, że takie dziewczyny w wieku
3 lata i 1 dzień]. . . nadają się do współżycia. . . Ale wszystkie
kobiety dzieci, które nie poznały mężczyzny przez leżenie z nim, należy
stwierdzić, że Pismo mówi o tym kto jest zdolny do współżycia. (przypis
do Yeb. 60b)
Przykład Fineasza, kapłana, który sam
poślubił nieletnią dziewczynę w wieku 3 lat, przez Talmud uważany jest
za dowód, że takie dzieci „nadają się do współżycia.”
Talmud uczy, iż molestowanie 9-letniego
chłopca przez dorosłą kobietę nie jest „aktem seksualnym” i nie „rzuca
na nią winy,” ponieważ chłopiec nie jest naprawdę „człowiekiem.” Ale
używa przeciwnej logiki wobec sankcji za gwałt na dziewczynie w wieku 3
lat i 1 dzień: Takie dzieci są traktowane jako „kobiety” dojrzałe
płciowo oraz w pełni spełniają wymagania małżeństwa.
Przypisy 2 i 4 do Sanhedrynu 55a Talmudu
jasno mówią, że kiedy rabini uznają chłopca i dziewczynkę za dojrzałe
płciowo i gotowe do małżeństwa. „W wieku 9 lat chłopiec osiąga
dojrzałość seksualną… Dojrzałość seksualna kobiety osiągana jest w wieku
3 lat.”
Żadnych praw dla dzieci ofiar
Faryzeusze z pewnością znali uraz
odczuwany przez molestowane dzieci. Aby utrudnić dochodzenie
odszkodowań, Talmud mówi, że ofiara gwałtu musi czekać do osiągnięcia
wieku zanim byłaby możliwość odszkodowania. Musi udowodnić, że żyła i
będzie żyć jako oddana Żydówka, i musi zaprotestować przeciwko utracie
dziewictwa o tej samej godzinie kiedy osiąga wiek. „Kiedy tylko
osiągnęła wiek i przez godzinę nie protestowała, więcej nie może
protestować.”
Talmud broni tych surowych środków jako
niezbędnych, by zapobiec możliwości buntu gojowskiej dziecka-panny
młodej przed judaizmem i wypłacania przyznanego jej odszkodowania jako
pogance – bluźnierstwo nie do pomyślenia! Ale prawa dziewczynki naprawdę
nie mają z tym większego związku, gdyż „Kiedy dorosły mężczyzna ma
stosunek z małą dziewczynką, to nic, gdy dziewczyna jest młodsza (trzy
lata i jeden dzień) to jest tak jak włożyć palec w oko.” Przypis mówi,
że „jak łzy przychodzą do oczu znowu i znowu, tak dziewictwo wróci do
dziewczynki młodszej niż 3 lata.”
W większości przypadków, Talmud
potwierdza niewinność męskich i żeńskich ofiar pedofilii. Obrońcy
Talmudu twierdzą, że to potwierdza niesamowite moralne zaawansowanie
Talmudu i życzliwość wobec dzieci, mówią, że to pozytywnie kontrastuje z
„prymitywnymi” społeczeństwami, w których dziecko mogłoby zostać
ukamienowane wraz z dorosłym sprawcą.
Faktycznie, rabini dla samoobrony,
zamierzali udowodnić niewinność obu stron zaangażowanych w pedofilię:
dziecko, ale co ważniejsze, pedofila. Zabierali małemu chłopcu prawo do
„zrzucenia winy” na napastnika i żądali współudziału w seksie z małą
dziewczynką. Tym samym, nie zapewniając żadnych znaczących szkód
moralnych lub odwoławczych dla dziecka, Talmud wyraźnie pokazuje, po
czyjej stoi stronie: rabina gwałciciela.
Powszechna pedofilia
Gwałt na dzieciach praktykowany był w najwyższych kręgach judaizmu. Ilustruje to Yeb. 60b:
Na ziemi Izraela było pewne miasto, w
którym zostało zakwestionowana prawowitość mieszkańców i rabin wysłał
rabina Romanos, który prowadził śledztwo i znalazł w nim córkę neofity,
która była w wieku poniżej trzech lat i jeden dzień, i rabin uznał ją
zdolną do zamieszkania z kapłanem.
Przypis mówi, że była „małżonką kapłana,”
a rabin po prostu pozwolił jej żyć z mężem, zachowując w ten sposób
„halakah,” oraz dyktat Simeona ben Yohai: „Neofitka w wieku poniżej 3
lat i 1 dnia może poślubić kapłana.”
Te dzieci-panny młode miały z własnej
woli uprawiać seks. Yeb. 12b potwierdza, że każdej dziewczynie w wieku
poniżej 11 lat i 1 dnia zakazuje się stosowania antykoncepcji, ale „musi
kontynuować współżycie seksualne w zwykły sposób.”
W Sanhedrynie 76b udziela się
błogosławieństwa mężczyźnie, który wyżeni swoje dzieci zanim osiągną
dojrzałość płciową, a przekleństwo dla tych, którzy czekają dłużej.
Faktycznie niedokonanie tego do czasu, kiedy córka osiąga wiek 12 lat i 6
miesięcy, jak mówi Talmud, jest tak złe jakby ktoś „zwrócił zgubioną
rzecz Cuthean” (Goj) – czyn, z powodu którego „Pan go nie oszczędzi.”
Fragment ten mówi: „… jest zasługą wyżenić dzieci kiedy są małoletnie.”
Mózg się lasuje z powodu krzywd
wyrządzonych niezliczonej ilości dziewcząt, które były wykorzystywane
seksualnie w judaizmie w okresie rozkwitu pedofilii. Takie
wykorzystywanie dzieci, zdecydowanie praktykowane w II wieku, trwało
nadal, przynajmniej w Babilonie, przez kolejnych 900 lat.
Fascynacja seksem
Czytając uważnie Talmud, jest się
przytłoczonym powtarzającą się fascynacją seksem, zwłaszcza przez
wybitnych rabinów. Można przedstawić dziesiątki ilustracji w celu
zilustrowania radości faryzeuszy, aby dyskutować o seksie i spierać się w
jego najdrobniejszych szczegółach.
Rabini aprobując seks z dziećmi
niewątpliwie praktykowali to co głosili. Ale do chwili obecnej czci się
ich słowa. Simeon ben Yohai jest szanowany przez ortodoksyjnych Żydów,
jako jeden z największych mędrców i duchowych świateł, jakie widział
świat. Członek najwcześniejszego „Tannaim” najbardziej wpływowych
rabinów w tworzeniu Talmudu, stanowi większy autorytet dla pobożnych
Żydów niż Mojżesz.
Dzisiaj, otwarci pedofile Talmudu i
obrońcy gwałtu na dzieciach bez wątpienia mieliby trudności w więzieniu
za molestowanie dziecka. Ale tutaj jest to, co wybitny żydowski uczony,
Dagobert Runes (który jest w pełni świadomy wszystkich tych fragmentów),
mówi o takich „brudnych staruchach” i ich wypaczonych naukach:
Nie ma żadnej prawdy w chrześcijańskich i
innych strukturach wobec faryzeuszy, którzy reprezentowali najlepsze
tradycje swojego narodu i ludzkiej moralności.
Czy nie są bardziej odpowiednie słowa Chrystusa?
Biada wam, uczeni w piśmie i faryzeusze,
obłudnicy! Bo podobni jesteście do grobów pobielanych, które z zewnątrz
wyglądają pięknie, lecz wewnątrz pełne są kości trupich i wszelkiego
plugastwa. Tak i wy z zewnątrz wydajecie się ludziom sprawiedliwi, lecz
wewnątrz pełni jesteście obłudy i nieprawości. (Mt. 23:27,28)
Ted Pike – 11.10.2006
Z książki Teda Pike’a „Israel: Our Duty, Our Dilemma” [Izrael: nasz obowiązek, nasz dylemat]
Tłumaczenie Ola Gordon