Cytaty

INTEGRALNY RZYMSKI KATOLICYZM * NACJONALIZM INTEGRALNY * NARODOWY SOLIDARYZM * UNIWERSALIZM * REWOLUCJA KONSERWATYWNA * EUROPA WOLNYCH NARODÓW

PRZECIWKO KOMUNIZMOWI I KAPITALIZMOWI! ZA NARODOWYM SOLIDARYZMEM PAŃSTWA!

PORTAL PUBLICYSTYCZNY FRONTU REX - RNR

Codziennik internetowy (wydarzenia - relacje - artykuły)

„Pro Fide, Rege et Patria” – „Za Wiarę, Króla i Ojczyznę”

PRZEŁOM NARODOWY - jest to projekt polityczny łączący w sobie ideę hierarchiczną z myślą narodową w duchu rzymskiego katolicyzmu, dążący do zmiany obecnego Systemu politycznego w sposób radykalny i trwały

niedziela, 11 sierpnia 2019

“Ja szerzę swoją katolicką wiarę, mogą mnie panowie wynieść!” – płocki marsz LGBT i kontrmanifestacja

      Jesteśmy w Płocku, bo lewica zawsze będzie stała w obronie poniżanych, tych, w stronę których lecą kamienie. Nie chcemy dyskryminacji, nie chcemy nienawiści – powiedział przed rozpoczęciem płockiego marszu Robert Biedroń, lider Wiosny. Zabrzmiało to dziwnie, jeśli wiemy ile milionów ofiar pochłonęły rządy lewicowych satrapów.

W paradzie wzięło udział kilkaset do tysiąca osób. Obok licznych flag lewicowej koalicji Razem, SLD, Wiosny, widoczne były transparenty głoszące: “Mąż mojego syna to moja rodzina”, “Bądź z nami, czyń równość – rodzice osób LBGTQIA”, “Kochane dzieci, idziemy po nasze prawa obywatelskie”.

– Polska wolna od faszyzmu! – krzyczeli uczestnicy dewianckiej imprezy.

Obok gromadzili się kontrmanifestanci z transparentami: “Rodzina tak, deprawacja nie”, “Dość sponsorowanej z zagranicy propagandy LGBT”, “Homoseksualiści chcą seksedukować Twoje dzieci. Powstrzymaj ich”.

Powyższe zdjęcie przedstawia młodego człowieka, który stanął przed czołem przemarszu ochranianego przez oddziały prewencji. Trzymając wysoko krucyfiks oświadczył:

– Ja szerzę swoją katolicką wiarę, mogą mnie panowie wynieść!

Incydentów było na pewno znacznie mniej niż w Białymstoku, ale policja interweniowała kilka razy. Na razie brak informacji o zatrzymaniach.

Za:  https://dzienniknarodowy.pl/ja-szerze-swoja-katolicka-wiare-oga-mnie-panowie-wyniesc-plocki-marsz-lgbt-kontrmanifestacja-wideo/?fbclid=IwAR3qFWqLpbM_bjHMdQenRhMxQCk4GztqZb5PmI66YaZByejMBy5MHNFKLo4