Cytaty

INTEGRALNY RZYMSKI KATOLICYZM * NACJONALIZM INTEGRALNY * NARODOWY SOLIDARYZM * UNIWERSALIZM * REWOLUCJA KONSERWATYWNA * EUROPA WOLNYCH NARODÓW

PRZECIWKO KOMUNIZMOWI I KAPITALIZMOWI! ZA NARODOWYM SOLIDARYZMEM PAŃSTWA!

PORTAL PUBLICYSTYCZNY FRONTU REX - RNR

Codziennik internetowy (wydarzenia - relacje - artykuły)

„Pro Fide, Rege et Patria” – „Za Wiarę, Króla i Ojczyznę”

PRZEŁOM NARODOWY - jest to projekt polityczny łączący w sobie ideę hierarchiczną z myślą narodową w duchu rzymskiego katolicyzmu, dążący do zmiany obecnego Systemu politycznego w sposób radykalny i trwały

czwartek, 3 września 2015

Wycieczka RCR na Podlasie

W miniony weekend kilkoro członków Ruchu Christus Rex wybrało się na wycieczkę do Białegostoku i jego okolic. W piątek uczestniczyliśmy w Narewce w koncercie w rocznicę śmierci "żołnierza wyklętego" - Danuty Siedzikówny "Inki", zamordowanej przez komunistów w 1946 roku. Zaproszenie na koncert przyjął Andrzej Kołakowski oraz zespół "Forteca", którzy swoimi utworami godnie uczcili pamięć zamordowanej sanitariuszki V Wileńskiej Brygady Armii Krajowej oraz jej kolegów i dowódców. Następnego dnia zwiedziliśmy Białystok, między innymi Pałac Branickich, Muzeum Wojska Polskiego oraz piękny Rynek i okoliczne świątynie. Wieczorem udaliśmy się do Czeremchy na rodzinne ognisko do jednej z naszych członkiń. Niedziela upłynęła nam pod znakiem wycieczek "bliżej natury". Odwiedziliśmy piękny staw położony w Puszczy Białowieskiej w miejscowości Topiło. Do obejrzenia w pobliżu stawu znajduje się pomnik upamiętniający leśników zabitych w latach 1939 i 1945 oraz mogiła żołnierzy poległych w starciu 5. Wileńskiej Brygady AK z NKWD. Następnie udaliśmy się do Białowieży oraz Hajnówki, skąd wróciliśmy do Białegostoku, gdzie wieczorem z żalem opuściliśmy gościnne tereny oraz ludzi tam mieszkających i udaliśmy się w drogę powrotną do domu.

Znalezione obrazy dla zapytania topiło   Topiło